December 5. péntek, Vilma
2015. szeptember 20., 17:32

Óriási elismerés: beleszerettek Magyarországba

Az európai régió díját nyerte el a HG360 Reklámügynökség által készített országimázsfilm a kolumbiai Medellínben. A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, a nemzetközi turisztikai konferencián regionális díjakat osztottak ki a legjobb turisztikai filmeknek, reklámoknak.
Magyarország imázsfilmje győzött 2015 0920.jpg (76

A versenyre 51 tagállam nevezett; a győztes imázsfilm a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, azzal a céllal, hogy a nemzetközi hirdetési világba illeszkedően újítsa meg a Magyarországról mutatott turisztikai képet – tették hozzá.

A HG360 országimázsfilmje szakítani kívánt az elmúlt évtizedek fáradt és hamis sztereotípiáival és Magyarország vonzó, változatos arcát kívánta bemutatni – írta közleményében az ügynökség.

A film díjakat nyert már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award – Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is.

 

Kövessen minket a Facebookon is!
chevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram