Január 15. szerda, Lóránd, Lóránt

Mától újra van személyes ügyintézés a távhőszolgáltató ügyfélszolgálatán

2020. május 20., 10:26
A Félegyházi Fejlesztési Nonprofit Kft. tájékoztatja a távhőszolgáltatást igénybe vevő fogyasztóit, hogy május 20-ától visszaállították ügyfélszolgálatukon a személyes ügyintézést, az alábbi feltételekkel.
Távhőszolgáltatás illuszt 2020 0110.jpg (1000 x 67

Ügyintézéshez kötelező a szájat és orrot eltakaró maszk vagy sál, továbbá az ügyféltérben kihelyezett kézfertőtlenítő alkalmazása. Személyes ügyintézés során az ügyfélszolgálati helységben egyszerre egy ügyfél tartózkodhat – kivétel a tulajdonosváltás, amikor az eladó és a vevő együttes jelenléte szükséges.

Kérik, hogy a várakozó ügyfelek az ügyfélszolgálati iroda előtt megfelelő távolság betartása mellett várakozzanak. A papíralapú dokumentumokat az ügyintézést megelőzően elektronikusan küldjék meg. Készpénz helyett átutalással vagy csoportos beszedési megbízással egyenlítsék ki számlájukat.

A melegvízmérők állásának bejelentéséhez továbbiakban is mellőzik a papíralapú bejelentőlapokat, ez online mérőóra bejelentő felületen történik. A mérőóra diktálás minden tárgyhó 28-a és tárgyhót követő hónap 3-a közötti időszak. A határidőn túl érkező bejelentéseket nem áll módjukban elfogadni. A nem diktáló fogyasztók részére átlagmennyiséget számláznak.

A mérőóra bejelentés felülete ITT érhető el.

Ügyfélfogadási rend:

Hétfő:         07:00 – 12:00

Szerda:       08:00 – 20:00

Elérhetőségek:

Tel: (+36) 76/461-428

E-mail: tavho@kiskunfelegyhaza.hu
 

Kövessen minket a Facebookon is!

aktuális

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram