Január 16. csütörtök, Gusztáv

Pályázati hirdetmény

2018. szeptember 28., 16:49
Kiskunfélegyháza Város Önkormányzata pályázatot hirdet a Kiskunfélegyháza, Kossuth u. 6. szám alatti 86 négyzetméter alapterületű üzlethelyiség bérbevételére. Érdeklődni a Kiskunfélegyházi Polgármesteri Hivatal (6100 Kiskunfélegyháza, Kossuth Lajos utca 1.) Vagyongazdálkodási Osztály II. emelet 71., valamint a www.kiskunfelegyhaza.hu. oldalon lehet.
Kiskunfélegyháza címere 2015 0518.jpg (333 x 48

Pályázat meghirdetésének időpontja: 2018. szeptember 28.

Pályázat leadásának helye, módja: A pályázatokat október 29-én, hétfőn 10 óráig kell eljuttatni a Kiskunfélegyházi Polgármesteri Hivatal Vagyongazdálkodási Osztályára (6100 Kiskunfélegyháza, Kossuth Lajos utca 1. II. emelet 71.) zárt borítékban, egy eredeti és egy másolati példányban. A borítékra rá kell írni: „Pályázat a Kossuth utca 6. szám alatti 86 m2 alapterületű üzlethelyiség bérbevételére”

Pályázatok bontásának helye, ideje: 6100 Kiskunfélegyháza, Kossuth Lajos utca 1. . II. emelet 71, Vagyongazdálkodási Osztály; október 29., hétfő 10.30.

A pályázatokat Kiskunfélegyháza Város Önkormányzat Képviselő-testülete bírálja el legkésőbb 2018. november 30. napjáig.

A pályázat nyelve: magyar.

Pályázatot nyújthat be minden olyan természetes személy és a nemzeti vagyonról szóló 2011. évi CXCVI. törvény rendelkezései értelmében átlátható szervezetnek minősülő gazdálkodó szervezet, aki/amely üzletszerű gazdasági tevékenység folytatására jogosult.

A pályázatnak az alábbiakat kell tartalmaznia:

  • a pályázó szerződéskötéshez szükséges azonosító adatait:
  1. természetes személy esetén nevét, születési nevét, születési helyét és idejét, anyja születési nevét, lakcímét, adóazonosító jelét,
  2. átlátható szervezet esetén nevét, székhelyét, adószámát, cégjegyzékszámát vagy nyilvántartási számát, statisztikai azonosítóját, képviselőjének nevét,
  3. jogi személy esetén 30 napnál nem régebbi hiteles kivonatot cégnyilvántartásba, egyéb nyilvántartásba bejegyzett adatairól vagy annak hitelesített másolatát, valamint képviselőjének aláírási címpéldányát vagy annak hitelesített másolatát.
  • átlátható szervezet esetén cégszerűen aláírt okiratba foglalt nyilatkozatot az Nvtv. 3. § (2) bekezdése szerint az (1) bekezdés 1. pont b) és c) alpontjában foglalt feltételeknek való megfelelésről,
  • a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy az Nvtv. 11. § (11) bekezdése szerint vállalja, hogy:
    • a hasznosításra vonatkozó szerződésben előírt beszámolási, nyilvántartási, adatszolgáltatási kötelezettségeket teljesíti,
    • az átengedett nemzeti vagyont a szerződési előírásoknak és a tulajdonosi rendelkezéseknek, valamint a meghatározott hasznosítási célnak megfelelően használja,
  • az ajánlott havi nettó bérleti díj mértékét (Ft/m2/hónap) – minimális nettó bérleti díj: 1.450,- Ft/m2/hónap,
  • a pályázó nyilatkozatát arról, hogy az üzlethelyiség utcafronti homlokzatát, nyílászáróit, portáljait a városi főépítész által elfogadott módon, a szomszédos közjegyzői iroda homlokzatához igazodva saját költségén teljes mértékben felújítja. A felújítás munkálatait az Önkormányzat ellenőrizheti. A felújítási munkák költségét a bérbeadó nem téríti meg, annak összege a bérleti díjban nem számolható el.
  • a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy vállalja az ingatlan rezsi költségeinek megfizetését és a bérleti időtartam alatt a közműveket a nevére íratja,
  • a helyiségek tervezett hasznosításának részletes leírását,
  • a vállalt szerződéses időtartamot (határozott időtartam, szerződéskötéstől számított legfeljebb 5 év) továbbiakban: bérleti időtartam I. ütem,
  • az előbérleti jog gyakorlásáról szóló nyilatkozatot, – amennyiben a pályázó a bérleti időtartam I. ütem lejárta után legfeljebb 5 év határozott időtartamra tovább szeretné bérelni a bérleményt (továbbiakban: bérleti időtartam II. ütem) valamint a pályázó e-mail címét,
  • bérleti időtartam II. ütem időtartamát (határozott időtartam, az I. ütem lejáratának napjátó számított legfeljebb 5 év),
  • jogi személy pályázó (Kft., Bt., stb.) esetén 30 napnál nem régebbi hitelesített cégkivonatot,
  • bérlő nyilatkozatát, amely szerint a bérleményt hétfői, keddi, szerdai és csütörtöki és vasárnapi napokon 6 óra előtt és 23 óra után, pénteki és szombati napokon 6 óra előtt és 24 óra után zárva tartja,
  • a pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a pályázatok bontását követő 90 napig ajánlati kötöttséget vállal,
  • pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati feltételeket elfogadja,
  • pályázó nyilatkozatát, amely szerint tudomásul veszi, hogy a bérleti szerződés megszűnésekor (főszabály szerint a bérleti időtartam II. ütem időtartamának lejáratakor; amennyiben pályázó a pályázatában akként nyilatkozott, hogy bérleti időtartam I. ütem lejáratakor nem kívánja újabb határozott időtartamra bérbe venni a helyiséget, akkor ebben az időpontban) előbérleti jog nem illeti meg,
  • pályázó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a szerződés megszűnésekor a nevére íratott közműszolgáltatásokat a bérbeadó nevére írattatja.

 

Egyéb tudnivalók:

Amennyiben bérlő akként nyilatkozik, hogy bérleti időtartam I. ütem lejárta után élni kíván előbérleti jogával, (bérleti időtartam II. ütem) erre az alábbi feltétel teljesítése esetén jogosult:
 

  • Bérleti időtartam I. ütem alatt bérlő a bérleti díjat, valamint a közüzemi díjakat határidőre, de legfeljebb a késedelembe esés esetén a felszólítástól számított 8 napon belül megfizette. Amennyiben bérlő a felszólításnak határidőben nem tesz eleget, előbérleti jogosultságát elveszíti.
  • A helyiséget a jó gazda gondosságával kezeli.

Jogi személy pályázó esetén a jogi személy tulajdonosi szerkezetében történt változásról való tudomásszerzés követően bérbeadó a bérleti szerződést bármikor legalább 30 napos felmondási idővel a hónap utolsó napjára felmondhatja, kivéve, ha bérbeadó a bérlő tulajdonosi szerkezetében történő változás előtt a változást jóváhagyta.

Bérbeadó bérleti időtartam II. ütem kezdete előtt a bérleti díjat 2.300,- Ft/m2/hó + Áfa összegre emeli.

Bérlő a bérlemény belsejét saját költségén, a városi főépítésszel egyeztetett módon átalakíthatja, felújíthatja. Bérbeadó a bérlő által és költségén elvégzett átalakításhoz (felújításhoz) anyagilag nem járul hozzá, annak összege a bérleti díjban nem számolható el. Bérlőnek a saját költségén elvégzett átalakításról a bérleti szerződésben bérbeadó javára le kell mondania.

Bérlő a bérleményt december 31. napján 23 óra után és január 1. napján 6 óra előtt nyitva tarthatja.

A nyertes pályázónak a bérleti szerződés megkötéséig át kell utalnia 4 havi bérleti díjnak megfelelő összegű óvadékot a bérbeadó számlájára.

A nyertes pályázóval az ajánlati kötöttség időtartamán belül az önkormányzat bérleti szerződést köt.

A nyertes pályázó bérleti díj fizetési kötelezettsége a működési engedély megszerzésének napjától, ennek hiányában, vagy elhúzódása esetén legkésőbb 2019. február 01. naptól keletkezik.

A pályázat eredményességéről vagy eredménytelenségéről a benyújtott ajánlatok érvényességéről, az ajánlatok sorrendjéről, elbírálásáról Kiskunfélegyháza Város Önkormányzat Képviselő-testülete dönt.

A jelen pályázati felhívásban nem szabályozott kérdésekben az Nvtv-ben, a Ptk-ban valamint Kiskunfélegyháza Város Önkormányzat Képviselő-testületének az önkormányzati lakások, helyiségek bérletéről, hasznosításáról szóló 42/2015. rendeletben foglaltak az irányadóak.

A pályázat kiírója fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot/pályázatokat indokolás nélkül eredménytelennek nyilvánítsa.

Kiskunfélegyháza, 2018. szeptember 28.

Alács Miklós          
osztályvezető

 

 

Kövessen minket a Facebookon is!

aktuális

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram